Etiketler

Daha fazla göster

DÖN GEL "BİT"LERDEN KAFAM Bİ TON!!! - GÜNÜN YAZISI

Geçenlerde dinlediğim bir şarkının sözlerine takıldı kafam. Dinlerken sözlerin ne kadar saçma olduğundan yakınırken gün boyunca şarkının dilimden düşmediğini fark ettim. Bir de aile fertlerime dinlediğim şarkının sözlerinin ne kadar saçma olduğunu söylerken düşünsenize beni!!! Hem şarkıyı mırıldanıyorum, hem de bir de şarkının saçma olduğunu vurguluyorum J Benimkisi olsa olsa imam dediğini uygula, gittiği yoldan gitme mantığı gibi bir şey oldu.

Aslında durum sadece benim yanlış algılamam ile ilgili bir mevzu. Sağır duymaz uydururmuş misali!!!


“Dön gel… GİT’lerden kafam bir ton” evet şarkının sözü buydu. Tahmin edin ben ne olarak algıladım sözleri… Hemen açıklıyorum; “Dön gel… BİT’lerden kafam bir ton”

Söyleniyorum hem kendime hem etrafıma, “Sonunda böyle de şarkılar çıktı. Adama bak… Artık BİTleri bile konu yapıyorlar şarkılar… Ne istiyorsunuz bitlerimizden başka bir şey mi bulamadınız?!!! J” gibisinden…

Aslında aklıma gelen başıma geldi diyebilirim ya da gülme komşuna gelir başına mantığına dayanarak daha önce yaşadığım bir hikâyenin tekerrürünü yaşayacağım hiç aklıma gelmemişti. Yalnız bu sefer taraflar ben değil annem ve babam olması durumu daha bir ilgi çekici kılıyor.

Kaç yaşındayım hatırlamıyorum, ama ortaokul zamanları filân ve o bir zamanların en meşhur Gülhane Parkında Burak Kut’un konseri var. Tabi ben bizimkilere yalvardım “Ne olur, ne olur” gibisinden ve sonunda ailemi ikna etmeyi başardım. Burak Kut’un ilk albümü ve tabi o zamanlar bende Burak Kut’un bir hayranıyım, annem ve babamı ikna etmiş olmanın verdiği mutluluk ile ablam, ben, annem ve babam konsere gittik. Konser bittiğinde çok mutluydum ama annem ve babamın suratları beş karış asık mırıldanıp duruyorlardı!!!

Çok geçmeden olay anlaşıldı ve meğerse Burak Kut’un “DUMAN üstü” şarkısında ki bu sözü bizimkiler “TUMAN üstü” olarak algılamışlar. Komedi filmi gibiydi ve biz ablam ile birlikte eve gelene kadar gülmüştük. Aslında güzel bir anıydı ve bizimkilerin o hali hiç gözümün önünden gitmiyor.

İşte Allah’ın sopası yok, sen misin o kadar gülen; dumanı, tuman yapan ailemden sonra giti, bit yapan ben tarihe geçeceğiz sanırım.


Saygılarımla
KIRMIZI
11/03/2012

Yorumlar