Etiketler

Daha fazla göster

GÜNÜN SÖZLERİ - FAVORİ TWEETLER

  • Acı iyidir… Her kanda, kalpte, beyinde mevcuttur. Onsuz yaşam mı olur? (K) 
  • Ruh eşimi bulamayınca anladım ki, eşsiz bir ruhum var benim! 
  • En çok da 3 şey yorar insanı; Affetmek, İçi yanarken susmak ve olmayacağını bildiği halde hayal kurmak. 
  • Ah be dünya! Sen dönüyorsun onu anladık da bu insanlar senden daha hızlı dönüyor, hem de ortada hiçbir yörünge yokken. 
  • Herkese hak ettiği değeri vereceksin, öküze kravat takmanın âlemi yok. 
  • En son ölüm gelir; biz yine de erken deriz. 
  • Bu devirde, ilk bakışta âşık oldun oldun adamım, Yoksa ikinci bakışta kimin ne mal olduğunu anlarsın. 
  • Sakladığın sır senin esirindir. Açığa vurursan sen onun esiri olursun. 
  • "Hayallerimiz olmasa sıkıntı ve zorluklarla dolu bir hayata nasıl katlanabilirdik?" 
  • ''Herkesin anlayış derecesi farklıdır. Benim sana anlatacaklarım, ancak senin anlayacağın kadardır...'' 
  • ''Birini seviyorsan, onu özgür bırakmaya hazır olmalısın.''Paulo Coelho 
  • Aslında ikimiz de yüzsüzdük. Sen hayatından kovardın beni; gitmezdim. Ben aklımdan kovardım seni; gitmezdin. 
  • Bu hayat bana; insanların çoğunun gülemediği için ağladığını, susamadığı için konuştuğunu, ölemediği için yaşadığını öğretti. 
  • Sen Gittikten Sonra Hiçbir Şeyin Tadı Tuzu Kalmadı. Doğru Söyle Tuzluğu Sen mi aldın? :)))' 
  • İkinci şans demek, "İlki az oldu, gel biraz daha kazık at bana" demektir bazen :)) 
  • Kadınlara, KISKANÇLIK Üzerine YAZILIM Yapılırken; Erkeklere de, NE OLURSA OLSUN İNKAR Et, FORMATI Atılmış Olmalı..! :)) 
  • Her gece üstünü açma üşütürsün diyeceğine, Bir kere 'kalbini açma üzülürsün'.. deseydin ya anne..!! C.SÜREYA 
  • Şanslı KIZLARA, oyuncak AYININ içinden "YÜZÜK" çıkarken, Şanssız KIZLARA DA, "ADAM" ın içinden "AYI" çıkar.. Ne yaparsın kader işte:))) 
  • “Fikirlerini ve söylediklerini asla kabul edemem..Ama onları söyleme hakkını ölünceye kadar savunurum..” Voltaire 
  • Ah!.. Nice üstün görünümler altında yalan dolan vardır. W.Shakespeare 
  • "Dua! gerçekleştiğinde kendini 'unutturacak' kadar mütevazi bir güçtür!!!" [S.Balun]



güzel, paylaşılmaya değer, düşünürlerin sözleri, facebook, twitter sözleri

Yorumlar