Stranger Things Sen Nasıl Bir Şeysin?


Beni tanıyanlar bilir, yabancı dizileri severim ve özellikle bitmek bilmeyen Super Natural dizinin takipçilerindenim. İtiraf ediyorum biraz cılkını çıkarmış olsalar da hala heyecanla yeni bölümlerini bekliyor ve çıkar çıkmaz internetten izliyorum.

Noel tatili sebebiyle gösterilecek olan yeni bölümün ocak 25'inde olması ve alt yazı dublajı ile birlikte bir hafta da  böyle geçecek düşüncesiyle internette yeni bir dizi arayışına girdim ve en popüler dizi listelerini inceledim. Tanıtım afişini beğenmediğim ama konusu itibariyle ilgimi çekebileceğini düşündüğüm bir diziye rastladım. Başlıkta da adı geçtiğini anlamışsınızdır zaten "Stranger Things"

Açıkcası ilk etapta, tanınmış oyuncu azlığı ve ağır başlangıcıyla biraz kötümser bakmaya başlamıştım ki, bir anda hararetlenmesi ve akıcılığa kavuşması izlemekten beni alamadı. Konusu itibariyle izleyici merakını yüksek seviyede tutmayı çok iyi başarmışlar.3 günde 1 sezonun tamamını izledim siz düşünün artık. 

Gözünüzde büyütmeyin, topu topu 8 bölümden oluşuyor 1 sezon. Size şunun garantisini verebilirim, benim gibi 2. sezonu merakla bekleyeceksiniz. Fantastik ve bilim kurgudan hoşlanıyorsanız bu dizi tam size göre.

Dizinin yönetmen koltuğunda oturan ikili Matt Duffer ve onun bacanağı Ross Duffer’dir. Daha önceden de We All Fall Down ve Hidden yapımlarında yönetmenlik yapmışlardı. Ayrıca bu dizinin senaryosunu da yazan bu ikili dizi yaratıcılığı konumunda yer almakta. Dizinin konusunu şöyle bir özet geçersek dizide kaybolan çocuğumuz gayet arkadaşlarını seven, mülayim, herşeye uyumlu bir çocuktur. Bu çocuğun kaybolmasından sonra olaylar cereyan etmeye başlar. Bu gizemli kayboluşun ardından çocuğun ailesi birkaç kasaba komşusu ve yerel polis çocuğu aramaya koyulur.
Stranger Things yani Tuhaf Şeyler dizisindeki oyuncuların bir kaçı şunlar; Winona Ryder, David Harbour, Finn Wolfhard. Genel olarak duyulmamış isimleri dizide görmekteyiz. Bunun sebebi ise yönetmenlerin böyle istemesidir. Ancak usta oyunculukları ile bizleri hemen dizinin konusuna çekmektedirler. Neyse konumuza tekrar dönelim keza bu polis ve kasabalı insanlar çocuğu bulmakta güçlük çekecektir çünkü ellerinde hiç bir şey yoktur. Olay gizliliğini korurken çıka gelen gizemli çocuk olayların dahada karmaşık hale gelmesine sebep verir. Bu çocuk yaptığı davranışları ile dizinin gizemine gizem katacaktır. Bu çocukta da aslında daha önceden kasabada kaybolmuş bir çocuktur...



0 yorum :

Yorumunuz için teşekkür ederim